Morning Yoga

 
Total body Deep stretch --> Yoga With Adriene
This youtube guide helpt me a lot cause my body was pretty messed up from fridays training.
Such a good morning today. I slept like a baby and started my day with awesomeness!
 
Åt en god frukost, röjde undan lite skrutt i huset som stått för länge och satte sedan igång med 1 timme yoga. I Ipaden hade jag Adriene som var min yogalärare idag. Hennes youtube videos är mina favoriter och trots att jag gått på riktiga pass är det ännu henne jag känner en koppling till och får mest utav. 
Efteråt fortsatte jag på egen hand med att stärka mina svaga muskler och sträcka ut de som stelnat totalt. Är en helt ny människa nu. woohooo.
 
 
Have an awesome day!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

CrApTaCuLaR

Ohoj! Här har vi en pigg och glad filur med nyfunnet intresse för surfing! Älskar att vara på språng. Ser det vackra i detaljer och i det lilla enkla <33 Mm..h

RSS 2.0