En soff-o-säng dag

Växlat mellan soffan och sängen, en sådan måndag. 
Har vart riktigt dålig idag med en hals som sandpapper och snurrigt ständigt dunkande i huvudet. Tur har jag ändå som får sällskap av Mysan. Inte bara det, utan världens bästa pojkvän har gett mig de två böckerna jag längtat efter! 

One punch man, vol. 12 och Sara Scribbles nya bok Herding cars. <3 

Älskar honom så mycket. Helt magiskt att bli bortskämd på det här viset, speciellt när man är i sin risigaste form. 

Mysan och jag från förra veckan (hah, uppenbarligen). Ligger ofta på det här viset nerbäddad och kollar serier tillsammans ^^



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

CrApTaCuLaR

Ohoj! Här har vi en pigg och glad filur med nyfunnet intresse för surfing! Älskar att vara på språng. Ser det vackra i detaljer och i det lilla enkla <33 Mm..h

RSS 2.0